Jobbigt väder..

Det är inte lika fint väder idag som det har varit i två hela dagar nu...det är fortfarande varmt, men regnet ligger i luften och man känner sig så där jobbigt tung i huvet som man blir när det är åska i luften..men jag tror inte att det blir nån åska idag...inte kvavt nog.

Har varit nere på stan en sväng och letat efter flyttlådor, men kunde inte hitta några =S Tess köpte ett par snygga sommarbyxor iaf. Sen så var det lite kul att se på alla gamla tanter som hade sina finaste kläder på sig och sina stora hattar, och gubbarna hade finkavajerna på sig. Anledningen till detta är att det är galopp på galoppbanan ikväll. Jag, tess, mags och katie ska sticka dit sen för att titta. Vi har inga biljetter för det är asdyrt, men vi tänkte kanske ställa oss på muren och titta.

Nu ska man väl ta och plugga lite till tentan som är på tisdag. Tråkigt, jag vet..men nödvändigt. Det är ju trots allt det sista jag behöver göra innan lovet. Det känns lite smått irriterande att det verkar som att dom har mer att göra hemma än jag har här. Men jag ska ta och snacka med min PAT nästa vecka angående work based learning som jag kommer att ha dom sista 5 skolveckorna nästa vår. Och jag har hört att man kan fixa så att man kan göra det utomlands, så jag ska se om jag kan fixa så att jag kan vara hemma och göra det i jönköping eller nåt. Skulle ju vara rätt gött.

Aja, snart är man hemma i rena och organiserade sverige igen. Det är iaf så som Craig beskrev sverige efter att han kommit hem från malmö. Hans brorsa gifte sig där med en svenska, och det var dessutom första gången som craig nånsin hade varit utanför storbritanniens gränser. Ska inte bli så svårt att locka honom till gränna skulle jag tro hehe.

Kommentarer
Postat av: Annika

whos craig?

2008-05-13 @ 16:53:51
URL: http://annikaforssen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0