Ledig idag

Nu har jag varit hemma i hela en vecka, men det känns som att jag har varit här i minst en månad eller nåt. Det känns som att jag har varit på jobbet hela veckan för jag har knappt varit hemma nåt alls. Jag var ledig i torsdags, men då åkte jag och annika in till stan för att hon skulle ha körlektioner, och jag passade på att shoppa lite på A6 så länge. Sen har jag jobbat hela helgen konstant. Men det var ju föredetting i helgen, så det blev också en del party. Martin, Johanna och Cilia släpade sig tom hit för att festa med oss =) Blev väl lite mycket på fredagen, men sen tog jag det lungt på lördagen istället. Jag jobbade dessutom heldag både på lördagen och söndagen...skulle ha slutat kl 4 igår, men stannade till stängning ändå, för det var ju mors dag, och rätt så packat med folk hela dagen. Aja, nu har jag hunnit med att jobba ihop en hel arbetsdag extra under veckan.

Idag har jag bara slappat i solen med min iPOD. Sen så tränade jag lite lydnad med Bosse, hoppas man kan hinna få lite pli på han innan sommaren är över. Han var både duktig och mindre duktig...han fick två utfall på folk som gick förbi, men han satt sen lugnt och stilla när Hasse gick förbi med Bella. Och jag vill inbilla mig att han konsentrerade sig lite mer på slutet. Sen hängde jag med Adrien upp till tomtar och troll och köpte lite glass. Nu ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, fram tills kl 9 iaf när jag ska upp till berget och springa med Nirro.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0