Solsting?

Idag är det en underbar dag. En riktig högsommardag faktiskt. Måste vara över 20 grader iaf, solen skiner på en blå himmel, och det blåser knappt nåt alls. Det är nästan för varmt för att vara ute. Jag tänkte att jag skulle sitta ute i solen och plugga förut, men jag fixade bara 20 minuter i solen, sen blev det för varmt så jag gick hem igen. Hann få lite bränna iaf. Efter det blev jag jättetrött och seg...nästan illamående...kan man få solsting på bara 20 minuter tro? Eller har jag bara pluggat för mycket idag? Aja, mysko var det iaf. Sen kom tess hem från sin exam, det gick nog hyffsat för na iaf. Hon ska nog inte oroa sig för att faila. Vi unnade oss en sub på subway, orka laga mat liksom. Nu sitter jag bara här och pluggar och dricker kaffe. Maggie ville gå på comedy night på su-bar sen ikväll, men jag får se om jag hinner det..plugget kommer ju trots allt först...jag har ju bara ikväll på mig att repetera, för examen är ju imorgon bitti. Just nu fattar jag inte varför jag valde att plugga...det är så himla tråkigt!! Intressant, men trååååkigt. Men om en vecka har jag slutat skolan och har påbörjat mitt 4.5 månader långa sommarlov. Då blir det party konstant tills man kommer hem den 18:e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0