Busy

Snacka om att den här veckan har varit stressig. Inte nog med att man har mycket att göra i skolan, men man har också varit tvungen till att träna varje dag inför danstävlingen som är imorgon (åker till Durham senare idag), plus att man har ägnat mycket tid till att umgås med dom här hemma för att lära känna Dave bättre. Sen är det lite andra småsaker som man har gjort med, tex igår så fick jag ägna en bra stund på eftermiddan till att möta upp med Jo (en tjej från dansen) för att göra en 'banner' (kommer inte på vad det heter på svenska) till danstävlingen, och sen på kvällen gick jag, tess och dave över till grannarna för att lära känna dom. Dom var lite för omogna för våran smak, men nu känner vi dom iaf vilket är ganska bra. Efter att jag är klar med detta inlägg så tänkte jag hinna plugga lite till, packa min väska inför resan, gå till min lektion,låna lite böcker på biblan, handla lite käk till helgen, kanske hinna hem en sväng, och sen åka till Durham.


Så här fin blev våran 'banner'

Kommentarer
Postat av: Erika

Banderoll heter det på svenska

2008-11-28 @ 12:29:36
Postat av: Hanna

Tack!

2008-11-28 @ 13:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0