Citat

Glömde ju skriva dit citaten från Amalias i onsdags!

Tompa till Johannes: "Men du Lennart? Det var väl Lennart du hette?"

Tompa: "Håll händerna på bordet! Vifta inte sådär hela tiden!
Jag viftar inte, svarar Johannes samtidigt som han viftar med armarna."

Johannes pekar på Erika: "Det känns som att du och jag har en connection! Du känns väldigt närvarande."
Han vänder sig om och tittar på Andrea: "Du känns ganska frånvarande tycker jag"
Han vänder sig också till mig: "Nej, du känns också frånvarande pånåt sätt."

Vi klär på oss ytterkläderna och går ut från Amalias, där ute står Johannes och röker. Han tittar lite frågande på oss:
"-Var det inte er jag satt och snackade med innan?
-Jo, det var vi, svarade vi.
-Jaha, jag kände inte igen er när ni hade bytt mössor."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0