En riktig pluggdag

Idag gäller det...jag ska skriva tills fingrarna blöder! Har deadline på tisdag, men vill helst vara klar redan idag, för jag vill inte skippa några lektioner imorgon eller på tisdag morgon. Så idag ska jag hinna skriva min uppsats på 2000 ord, och jag har bara skrivit ynka 400 ord än. Som tur är så är det en relativt enkel titel, det är bara att skriva ner den fakta vi har läst om på lektionerna och sen kritisera den informationen. Ska inte vara så svårt.

Väntar på att Fordie ska lägga ut sin essay title snart på Ibis så att man kan börja jobba på den snart med...men efter att ha tjatat i två veckor nu så har han fortfarande inte gett den till oss. Alla är lite smått sura på han för det.

Jag vet att jag inte borde skriva på min blogg eftersom jag egentligen ska skriva på uppsatsen, som by the way är värd hela 50% av mitt betyg i det ämnet, men jag ser det här som varmskrivning...så att det blir lättare att skriva sen...vet inte om det funkar, men men...då får ni andra nåt att läsa iaf.

Det blev en mysig kväll igår då vår norska vän Kaya kom över till oss på middag. Vi käkade fajitas, såg på X-factor, och käkade hemmagjord limeglass som var asgod. Det var tänkt att Sandra skulle ha kommit också, men hon var tvungen att stanna hemma och skriva på en uppsats som har deadline på måndag. Vi får träffas en annan gång.

Jag trivs väldigt bra i mitt nya rum, det här känns mer som jag, och tess har inrett mitt gamla rum till sin gamla rosa stil...hur mycket hon än försöker så kan hon inte smita ifrån sin rosa sida. Hon är nu den nya hårda therese med det rosa mjuka rummet.

Och Charlotte....David ser inte alls så dum ut hehe

Valpis verkar trivas bra hemma, och Hugo är nog lyckligare än nånsin över att få en ny lekkamrat, han behövde ju inte vara ensam så länge när emma dog. Det känns bra att min bebis inte är ensam längre.

Kommentarer
Postat av: Annika

Bra HP, nu är du riktigt duktig bloggare :D

2008-11-16 @ 19:07:14
Postat av: Challe

HAHA, YES!! Jag VISSTE det!! :D

Hanna, lägg in en stöt nu! Inget jävla vänskap tjaffs nu! Get him! :D lol!

2008-11-16 @ 20:04:13
URL: http://cizzim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0