Fullspäckad vecka

Det är mycket som man ska hinna göra under veckan, många man ska ha tid att träffa. Igår tog jag med mig Hugo upp till berget och gick 5:an med han i dimman. Gick förbi kaffestugan, det fanns ett par bilar där, men inte tompas, så jag gick inte in.

Framåt eftermiddan kom erika hem från sin praktik på ribba, så vi tog oss en kopp kaffe, och sen lämnade vi huset för att gå till biblan och handla mat. När vi var utanför biblan så såg vi att tompa satt hemma aldeles ensam, så vi gick in till honom och fick en kopp kaffe. Vi blev kvar där i 2 timmar innan vi blev tvugna att dra vidare för att handla. Och han skulle iväg på nåt möte med musikfrämjandet tror jag det var...han skulle dit med Pelle Brandt iaf. Så, vi gick ner till Tempo, där vi stötte på Emma =) Så vi snackade ett tag med henne, och hon har tydligen inget att göra alls nu, så vi sa att vi skulle träffas för en fika idag. Så det ska vi göra sen när erika slutat för idag. Tänk vad skönt det är att bo i en småstad ibland...att bara kunna gå på stan och stöta på folk man känner....det händer ju ganska sällan i Chester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0