Sweden

Då var man hemma i Sverige igen då. Och här stannar jag tills på söndag då jag åker tillbaka till Chester igen. Målet med den här veckan är att jag ska åka in till stan en dag för att kolla efter en praktikplats tills i maj. Lär ju inte vara så svårt. Annars ska jag bara vara hemma hos Hugo tror jag. Och han ska få sig en promenad varje dag har jag bestämt. Idag tänkte jag ta med mig honom upp på berget, men jag väntar på att dimman ska lätta lite ute...Just nu ligger han och snusar i soffan och har det gott. Han hade nog glömt bort att jag var hemma för imorse vaknade jag av att han stog i min dörröppning och glodde...det var först när jag sa nåt som han vågade gå in, sen så låg vi och myste i typ en halvtimme innan vi gick upp. Det är den stunden påmorgonen som jag saknar mest när jag är i england.

Sen kommer nog Erika hit på sin matrast, för mamma hade ställt fram lite kycklingsoppa på tining åt henne imorse. Hoppas hon kommer snart=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0