Tändning av julbelysningen

I torsdags tände dom julbelysningen i Chester, det firar man stort med julparad, tomten, fyrverkerier och konstsnö.





Dom hade tom en ren som drog tomtens släde...stackarn..

Där bak har vi självaste tomten




Har lite smått träningsverk i hela kroppen idag eftersom jag var och dansade i nästan 3 timmar igår...vi tränar på dom danserna vi ska tävla med i Durham om tre veckor. Men idag blir det ingen träning, idag har jag istället bytt rum med Therese så att jag får det oranga rummet som passar mig, och therese får det beiga rummet som hon ville ha. 

Fick reda på igår att vi får en ny flat mate nästa vecka, David, som kollade på stället i tisdags, bestämde sig för att slå till. Han verkar ju schysst iaf.

Nu har lilla Viktor kommit hem...synd att man inte får träffa han förrän man kommer hem om en månad exakt. Dom säger att han är en liten bitglad och kavat liten kille =) Så det låter ju bra.



Kommentarer
Postat av: Challe

Den här David.. hur ser han ut..? ;) Haha! xx

2008-11-15 @ 23:04:10
URL: http://cizzim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0