WBL

Då har man i princip fixat praktikplats på socialtjänsten i jönköping tills i maj. Jag fick äntligen tag på chefen idag, hon är verkligen inte lätt att kontakta via telefon, så vi sa att vi ska hålla kontakten via mail istället. Inget är helt spikat än, men hon sa att som det är nu så ska det gå bra. Vi sa att vi kanske kan träffas när jag är hemma i vinter. Men det känns bra iaf att ha det ur vägen, en mindre sak att oroa sig för. Nu kan jag fokusera mig mer på alla inlämningsuppgifter jag har innan jul.

Nu sitter jag och väntar på att en människa ska komma och kolla på jamie's rum, men jag tror inte att dom kommer för dom är 30 min försenade nu. Men imorgon kommer det en annan som vill titta...så det verkar ju som att det kommer att flytta in nån snart. Hoppas det blir nån bra bara.

Jag har suttit och laddat ner en massa jullåtar nu, man måste ju vara förberedd =) Vill ha jul nu!!!

Vi har bjudit hit Sandra och Kaya på middag på lördag, så det blir en helskandinavisk kväll då, tre svenskar och en norsk. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0