Pizzabullar

Bine kunde inte komma igår kväll..men vi hade trevligt iaf. Vi käkade flygande Jakob, som alla tyckte om som tur var. Blev en massa över, så nu behöver man inte laga nån mat på ett par dagar. Efter middan tog vi en kopp kaffe, åt chips och såg på film (Brothers Grimm). Vi hade en allmänt behaglig kväll.

Just nu är jag och tess så pass husliga att vi bakar pizzabullar (som vi planerat att göra hela veckan)...men nu väntar vi på att degen ska jäsa färdigt så att vi kan fortsätta...och medans vi väntar så ska vi ta oss en kopp kaffe och äta chokladmuffins (som vi bakade i veckan) Vi är så duktiga =)

Kommentarer
Postat av: Annika

Bra Hanna! du lyssnade på mig och skriver i bloggen. hehe.

jag vill också ha chokladmuffins jueee...

2008-10-05 @ 15:30:47
Postat av: annika

skriva varje dag var det ju! du har la inte glömt va?

2008-10-06 @ 16:48:44
Postat av: Erika

vad husliga ni har blivit. Duktigt!

2008-10-06 @ 19:15:00
Postat av: Hanna

Hanna, klart jag var full, det är Fresher's fortfarande :P

Men ja, jag minns att jag ringde/messade dej :P

xx

2008-10-07 @ 16:13:36
URL: http://cizzim.blogg.se/
Postat av: Challe

HAHA, jag vet inte varför jag skrev att jag heter Hanna :P Tänkte inte speciellt långt tydligen :P lol

2008-10-07 @ 20:14:03
URL: http://cizzim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0