Torsdag

Ja, vad ska man säga om den här dagen...det hände väl inte så mycket. Var mest en chillardag, med lite shopping på Tescos, och film hemma i soffan...'Save the last dance' fick det bli. Idag skulle ha varit en sån där typisk pluggardag för mig annars...men eftersom man inte har kommit igång ordentligt med några av ämnena så är det lite svårt att börja med plugget. Förhoppningsvis kommer jag igång med det under nästa vecka eftersom vi ska börja jobba med vårat grupparbete då. 

Imorrn har jag bara en lektion...eller det är egentligen ett seminarie...kl 1 till 3. Annat än det så har jag inga planer för imorgon heller...Kanske blir det utgång imorgon kväll? Vem vet?

Mamma skickade fler valpbilder innan:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0