Uppdatering

Då var det dags att uppdatera bloggen lite. Första veckan i skolan är nu avklarad och det är dags att slappna av och umgås med polarna. Igår kväll var det tänkt att man skulle ha tagit det lugnt med en hemmakväll..men istället kom Mags på besök på eftermiddan. Hon skulle gå på nåt som heter Up the wall, dvs en typ utav konstrunda på muren och i katedralen, så jag och tess hängde på. Det var jättemysigt tycker jag, med alla teatermänniskor som sjöng och hade lite olika 'performences'. Dessutom fick man gratis soppa inne i katedralen. Vi blev tom fotograferade av den lokala tidningen..så nu är man kändis i chester med =) När vi var klara med rundan så gick vi vidare hem till Mags ställe där vi drack kaffe, åt varm macka och såg på tv. Det blev en taxi hem.

I onsdags började jag på dansen som finns på skolan..mest street dance men också lite andra stilar, men dom orkar jag inte rabbla upp nu. Sen på kvällen iaf så hade vi våran första 'social', dvs dansgänget samlas på the SU för att sen gå ut tillsammans utklädda till nåt tema. Dagens tema då var Fame the musical. Vi började som sagt på the SU bar, sen mellanlandade vi på the Bouverie för att sen dra in till stan och Brannigans. Det blev en taxi hem då med.

Ikväll har jag och tess bjudit hit Mags, Bine och Emma på middag. Vi ska laga flygande Jakob, och sen blir det nog att vi ser på nån film eller nåt. Trevligt ska det bli iaf.



Kommentarer
Postat av: Erika

taxi taxi :P

2008-10-05 @ 10:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0