Slappardag

Den här dagen gick så grymt fort idag...fattar inte vart den tog vägen. Sov lääänge imorse efter att ha festat hela natten på personalfesten...jag gick inte upp förrän 11. Då åt jag frukost och slappade vid datorn fram till typ kl 1 då annika och challe kom hem och sa att vi ska träffa dom andra girlsen på fiket kl halv 3. Lustigt nog var jag inte särskilt bakis...trött och uttorkad. Men en kopp kaffe, en cola och en stor bit morotskaka gjorde susen. Det fanns dom som mådde mycket sämre om man säger så. Vi bestämde oss för att skippa våra planer om middag på hamnkrogen eftersom ingen hade nån särskild matlust, så vi stack ner till konsum, hyrde film, och stack hem till templet istället. Vi såg på en asrolig film som heter dumpad. Det var den perfekta bakisfilmen..rolig, lättsam, okomplicerad...perfekt. Sen gick erika, emma och nirro hem. Nirro åker ju hem till norrköping imorgon...så nu kommer det att dröja flera månader innan vi ses igen... Hur ska man klara sig utan Nirosha?

Imorgon blir det till att gå upp tidigt för redan kl 9 ska jag vara hos frissan. Sen så hoppar jag på bussen in till stan med andrea och challe. Inne i stan så ska vi möta upp med en tandställningslös annika. Jag kommer säkert att göra av med en massa pengar på impulsköp som vanligt...why man? why?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0