Planer för idag?

Ja, vad ska man hitta på idag då? Både Tess och Dave pluggar på för fullt, så jag får klara mig på egen hand idag igen. Messade Maggie innan för att se om hon kände för att ta en kaffe med mig sen, så vi ska ses på the bouverie vid kl 2. Efter det blir det nog antingen gymmet eller en lång promenad. Men vädret ser inte så värst lovande ut, så det lär bli gymmet tror jag. Jag skulle kunna gå en sväng på stan, men då jag inte har några pengar att spendera blir det liskom inte lika kul.

Tänkte jag skulle ta och lägga upp grill-bilderna från helgen iaf:







Idag är det premiäröppning för Kaffestugan. Klockan 3 öppnar dom tydligen för gäster, och majbrasan tänds klockan 8. Vill så gärna vara hemma nu, jag är hellre hemma och jobbar en dag som denna istället för att gå här i lägenheten och inte göra nåt alls. Jag vet att jag klagar, men jag har så tråkigt.


Kommentarer
Postat av: Fransman

Grillen ser bra ut du! haha..

2009-05-01 @ 18:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0