Rastlös..yet lat

Hur kan det vara ens möjligt att vara sjukt rastlös, men samtidigt för trött och lat för att få arslet ur vagnen och faktiskt göra något? Idag var en sån där typisk söndagsaktig lördag...när man vet att man borde ägna hela dagen åt att plugga, men det slutar med att man gör precis allt för att slippa. Idag har jag:
  • Försökt plugga, men misslyckades ganska grovt då det slutade med att jag täckte hela pappret fullt med små gula figurer.
  • Glott på musikvideor på facebook tillsammans med Tess. Och när vi kom fram till Sohia Fresh's låt så var vi bara tvugna att kolla om vi kom ihåg dansen till den...men vi kom inte ihåg riktigt hela, var ju ett tag sen man dansade nu hehe
  • Kollat bloggar och facebook.
  • Lekt med Photo-booth med Tess
  • Gått till coop och handlat
  • Och nu skriver jag i bloggen samtidigt som jag snackar med annika på msn och kollar på klänningar.
Vet inte hur planerna ser ut ikväll..men det blir väl ganska lugnt antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0