What to do?

Nu har jag varit fri från skolarbete i drygt ett dygn, och är redan grymt rastlös. Idag har jag städat mitt rum, samt börjat packa så smått och rensat bort en massa skräp, jag har glott på tv en stund, spelat guitar hero, och jag kom just hem efter att ha gått på en lång upptäcktsfärd i Hoole och Newton lane. Hittade jättemysiga promenadstigar och en stor och fin park där folk låter sina hundar springa lösa och leka. Min absoluta favoritstig såg ut så här:



Måste gå den promenaden oftare, det är så skönt att komma bort från all trafik och få lite lugn och ro.

Hmm..undar vad man ska hitta på nu...ville städa köket innan, men tess tyckte att vi skulle vänta tills helgen med storstädningen så att hon kunde vara med också. Roligt fritidsintresse vi har va? haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0