Inte långt kvar nu

Nu känner man att man är rejält sliten efter sommarens arbete på Kaffestugan. Dagarna är för det mesta lugna på jobbet nu när turisterna åkt hem, men det känns att man är trött både i kroppen och i huvudet. Jag är ledig idag iaf och tog mig en välförtjänt sovmorgon. Sen ska jag, mamma och annika åka en sväng till ölmstad för att gå till second hand-butiken som finns där. Vi ska kolla efter en soffa till annika, får se om man hittar nån fin gammal grunka till sig själv med. 

Igår kväll så åkte familjen forssén över till öa för att äta middag hemma hos familjen Haglund. Det var en trevlig och avslappnad kväll, fast det hade ju varit skönt att ha kunnat gå och lägga sig tidigt då jag varit helt slut under hela dagen på jobbet. 

Har bokat biljetter till chester nu, så jag åker den 21a september. Då får jag nästan en hel månad ledigt innan dess. Erika åker ju till australien den 9e och annika och jon går i skolan då. Så det blir många lugna dagar hemma med doggarna. Då har jag gott om tid att uppfostra det lilla monstret vid namn Viktor. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0