Kläppen

Nu har familjen bokat en stuga i Kläppen till vecka 2. Det blir en 8-bäddsstuga med en hel veckas skidåkning, yeii! Det blir familjen, adam och kusin martin. Det komemr att bli sjukt kul eftersom vi inte haft en riktig familjesemester på 9 år. Erika och jon har aldrig stått på ett par skidor innan, så det blir till att lära upp dom från scratch...annika ska också lära sig åka skidor med då hon hållt sig till blades innan. Jag har som mål att avbeta alla dom svarta backarna. Jag har iaf adam och martin att åka dom med. Really can't wait!


Kommentarer
Postat av: Martin

Jag hoppas att vargtjutet (backe 12) är öppet då, det är den enda backen jag inte har åkt!!! den har alltid varit stängd pga snöbrist och annat tjafs... dessutom har jag väl inte fått åka den för att den varit för brant=/



Det kommer bli asbra!

2009-08-05 @ 21:47:16
URL: http://webadress.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha då sätter vi det som mål om den är åkbar då

2009-08-05 @ 22:59:56
Postat av: Martin

vi får nog definiera vad åkbar är först...

2009-08-05 @ 23:04:48
URL: http://webadress.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åkbar as in en backe där man kan klara av att stå på ett par skidor åtminstone halva vägen

2009-08-06 @ 19:55:41
Postat av: Martin

jaså, jag tänkte mest på hur mkt eller lite snö det måste vara för att den ska vara åkbar:P

2009-08-07 @ 16:42:30
URL: http://webadress.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0