Som vanligt

Idag är jag lika ledig som jag var igår. Erika tog ju mitt kvällspass som hon var skyldig mig =) 

Mamma och pappa kommer hem vilken minut som helst nu. Hur härligt som helst det är när dom är borta på semester, att få ta hand om sig själv ett tag, utan några hundar att ta hand om, så är det alltid skönt när dom kommer hem. Det är ett stort hus att ta hand om, för att inte tala om min lata lillebror som aldrig lär sig att städa upp efter sig. När man jobbar så mycket som jag så är det svårt att hitta tid till att ta hand om alla hussysslorna. Det är mycket lättare när man går i skolan.

Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på ikväll...annika och erika jobbar..och när dom slutar så sticker annika med all säkerhet bort till adam sadam. Men en kväll för sig själv är inte så dumt heller..sätter väl på en film och hänger i min källare. Vilar upp mig rejält nu när jag har tid.

Kanske skulle jag ta och ladda upp alla dom där videofilmerna jag har lagrat på videokameran? Ägna kvällen åt filmredigering? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0