A Christmas Carol

Kvällen blev mycket lyckad igår kväll när jag, rach och lucy åkte bort till Cheshire oaks för att käka en god middag på Frank and Bennys samt gå på bio för att se A christmas carol i 3D.


Filmen uppfyllde väl mina förväntningar ganska så bra. Det var en ganska så bra balans mellan det mörka och dystra, och det ljusa och komiska. Det var inga asgarv som hördes i biosalongen, men alla småskrattade ofta. Den småroliga inbäddade humorn gjorde filmen, och det var för en gångs skull inte Jim Carrey man skrattade åt...förutom framåt slutet. Bra julkänsla fick man ut av filmen iaf. Värd att se, även om jag tycker att Tim Burton borde ha regisserat den istället för att göra den mörkare och läskigare. Det var nästan på gränsen till för mycket komik, och för mycket action.

Här är en film, av just Tim Burton, som jag absolut ska gå och se med brudarna i vår! Man MÅSTE bara älska denna briljanta regissör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0