Habermas

Nu sitter jag med en artikel som handlar om Jürgen Habermas' critical theory of communicative rationality. Så himla tråkigt haha Men jag kan glädja mig åt att jag faktiskt börjar fatta lite nu. Kanske kan jag skriva en hel del på uppsatsen idag?

Så här ser Habermas ut som jag måste läsa om:



Michelle freakar ut över presentationen som är på onsdag. Hon hade tydligen skrivit 1200 ord som hon ska läsa rakt av..problemet är bara att det endast tar 5 minuter att läsa, alltså halva tiden av presentationen. Själv skriver jag ingen flytande text, utan gör min presentation med hjälp av stödord. Det känns lite fel att jag faktiskt tycker att det ska bli lite roligt med presentation.

Om exakt en vecka går planet hem :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0