Slutspurten påbörjas nu!

Nu har jag bara 600-800 ord kvar på den här dumma uppsatsen..och då har jag varken skrivit introduktionsdelen eller en slutsats. Så bara det kommer att bli ca 400 ord. Och då har jag bara 200-400 ord kvar på själva uppsatsen. Lagom antal ord till att fläta ihop alltihop till en helhet, samt kanske lägga till ett par referenser. Blir garanterat klar idag. Möjligen att jag får rätta till det sista imorgon när jag läser igenom det en gång till. Men då kan jag fokusera mig på presentationen i princip hela dagen imorgon. Men presentationen blir nog inget svår..ska ju bara prata om McDonadisation i 10 minuter. Och jag har en massa info redan, och jag vet redan mycket om det innan, så jag ska nog kunna svara på eventuella frågor. Jag sitter och funderar på om jag ska pallra mig bort till skolan sen vid tre för att gå till lektionen..eller om jag ska stanna hemma och plugga. Måste kolla vad lektionen är på först för att se om det är värt att offra 2-3 timmars pluggtid till den lektionen.

Jag kör på kaffetekniken idag..är redan inne på tredje koppen. Synd bara att man inte har nåt svenskt kaffe kvar..nu måste man dricka nescafé...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0