två dagar kvar av plugg non-stop

Snart där nu..inte för att det känns mycket bättre då man blir mer och mer stressad för varje minut som går. Jag tvivlar på att jag kommer att få godkänt på denna hemska uppsats. Varför valde jag ett sånt teoretiskt ämne för? Det är sjukt intressant när man använder det till att analysera samhället...men att bara läsa tråkiga teorier..INTE min starka sida. Det känns bättre inför presentationen även fast jag inte hunnit förbereda mig nåt särskilt inför den. Men jag ägnar halva morgondagen åt uppsatsen och halva åt presentationen...samma på tisdag. Då borde det gå vägen, eller?

Annika fick mig till att drömma om nästa år igen när hon förde fram Martins budskap om att han vill att vi ska åka till Kanada och säsongsjobba nästa vinter. Och just nu lutar det rätt så hårt mot att jag håller mig vid min dröm om Kanada. Kanske kan man lära sig lite franska medan man är där? :) Räkna med mig Martin!

Nu ska jag strax gå och lägga mig..kanske läsa lite om hermeneutics innan man somnar?...en sån läsning har en väldigt bra sövande effekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0