Vaddå diciplin?

Ok, det blev inte riktigt enligt mina planer ikväll. Skrev ju innan att jag skulle lägga plugget på hyllan ikväll..jag ångrade mig och satte mig och skrev lite, och helt plötsligt lossnade det och jag började fatta! Men fick jag skriva då? svar nej..tess och dave fick till slut mig till att gå med på att gå till George and Dragon istället som ligger runt hörnet hehe...det är svårt att vara diciplinerad i det här huset. Desto mer skriva imorgon. Kanske är lika bra att lämna det ikväll och ha lite trevligt med dom andra. Martha, Adam och hans mamma kommer att vara där. Adams mamma åkte hit från polen igår och dave och tess ville hemskt gärna träffa henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0