Annika kommer till Chester!

Min kära syster har bestämt sig för att packa väskan och komma upp till chester över helgen! Det ska bli så roligt!!! Hennes tåg anländer imorgon kl 15.12.

Vad ska vi hitta på i helgen då?
  • Chester är ju alltid en trevlig och shoppingvänlig stad. (Får nog hålla oss i chester på fredag eftersom jag har en lektion på eftermiddagen som jag tyvärr måste gå på)

Eastgate street i Chester
  • Liverpool är en trevlig lite större stad som har lite mer shopping, och så klart Beatles-kulturen.

The Beatles
  • Manchester har kanske inte ryktet av att vara en sådär jättekul och fin stad...men den är stor som sjutton, och värd att se bara därför att.

Manchester's svar på London Eye
  • För den som älskar shopping (vilket jag och annika gör) så är Cheshire Oaks ett mycket lockande alternativ. Det är Europas största Outlet center. Där finns också bowlingarena och bio.

Bion i Cheshire Oaks
  • Warrington är också ett ställe som har ett bra shoppingcenter...och ett Ikea

Den bästa bilden jag kunde hitta på nåt i Warrington.

Vi har ju inte så många dagar på oss, så vi hinner ju inte med allt...men lite ska vi väl hinna täcka.

Kommentarer
Postat av: Annika

Wiiiieee, ska bli så roligt :)

2009-02-18 @ 19:22:14
URL: http://annikaforssen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0