Back on the dance floor

Tess' och mitt eftersnack efter danslektionen då vi lärt oss en ny rutin:

Jag: Nej, men jag gillade faktiskt den här rutinen. Det var inte så mycket 'girly' moves i den, utan mer attityd.
Tess: Jo, synd bara att den var så sexistisk.
Jag: Men såå sexistisk var den ju inte...man bara tar sig mellan benen och smeker sig själv.

Jag vet inte..men vi tyckte att det var roligt då iaf.

Nu ska jag ta mig en skön och välförtjänt dusch, för man känner sig lite smått scabb efter två timmar intensiv träning. Sen är det nog dags att jag pluggar lite...deadline på tisdag =S

Kommentarer
Postat av: Annika

HAHHAHAHHAHAHHAHHA det var ju askul.

inte så sexistiskt :P

2009-02-25 @ 21:34:27
URL: http://annikaforssen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0