Change of plans

Idag har jag varit nere på tågstationen och ändrat min resa till Pompey. Istället för att åka på fredag så åker jag redan på onsdag, och stannar tills måndag =D. Ska bli riktigt kul att se hur systern har det där nere i söder. Det enda sura är att jag måste ta tåget in till london för att sen ta tunnelbanan från euston till waterloo för att sen ta nästa tåg därifrån till portsmouth.. men men...det får man ta, det blev billigast så.

Sen kl 4 så ska jag ha en liten minipresentation...vi är 7 personer i min grupp som ska hålla denna lilla 10-minuters presentationen...så det blir ungefär en minut var. Inte så farligt hehe.

Det snöar för fullt här i chester, och tro det eller ej, men snön har faktiskt lagt sig. Gör att man längtar lite smått till skidresan nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahha.Vi som har nästan vårväder nu, solen skiner och värmer riktigt skönt fast det är 2-3 grader kallt, och fåglarna sjunger

2009-02-02 @ 15:46:21
Postat av: Annika

i Pompey har det snöat hela dagen med.. och lagt sig litegrann men nu smälter all snön bort. fast det snöar fortfarande.. men lägger sig inte. och ni i sverige, vänta bara till på onsdag för då ska detta 'snöovädret' komma till er :)

2009-02-02 @ 16:24:01
URL: http://annikaforssen.blogg.se/
Postat av: mamma

varför syns det inte att det är jag som skriver kommentaren (om vårvädret alltså) är säker på att jag skrev mamma i namnrutan!!!! Och snöovädret kan gärna få komma, blir det inte värre än lite blötsnö på marken nån dag kan vi väl stå ut. Snöoväder, det är väl som en vanlig dag med lite snöglingor kan jag tro, med svenska ögon sett

2009-02-02 @ 18:58:35
Postat av: Hanna

NJae...nu har vi några centimeter snö på marken...och det snöar för fullt. Kommer nog att snöa hela natten...kommer nog att vara rätt så mycket snö imorgon bitti kan jag tro.

2009-02-02 @ 20:45:42
Postat av: Challe

För ett par nätter sedan vräkte faktiskt snön ner här i Pompey, även enligt svenska mått ;) hehe

2009-02-04 @ 01:53:57
URL: http://cizzim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0