...

Idag var tänkt att vara en riktigt intensiv pluggdag, och jag har också pluggat en del...men inte så mycket som jag egentligen ville. Kanske var det för att jag följde med tess och dave ner på stan en sväng på dagen....och det tog lite längre tid än väntat. Men men..orkar nog inte skriva nåt mer på uppsatsen idag. 

Jag snackade både med annika och pappa idag också. Annika hade lite bankbekymmer som jag fick hjälpa henne med...det är inte lätt ibland.

Eftersom jag inte har några pengar kvar på mitt engelska konto, och jag förde över pengar till det i helgen (det tar 5 arbetsdagar för pengarna att komma in på kontot) så fick jag böta £37 för att det inte fanns några pengar när dom skulle dra av min bankfee. Tess sa att dom hade gjort så mot henne en gång innan och det inte var nåt att göra åt eftersom internationella elever tydligen inte får ha några overdrafts. Jäkla racister! Aja..inget att göra åt..synd bara att dom drog det just idag när jag får in mina pengar på kontot imorgon. Det blir att leva billigt nu fram till påsk...det är inte så att jag har ont om pengar...men man vill ju inte bränna bort allt på trams.

Dagens citat
av Dave

"It aches here"  Han pekar på sin wrist
"When I poke here, it feels good!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0