Fredagen den 13:e = otur?

Kom precis på, när jag tog en kaffe med mina house mates, att idag är det ju fredagen den 13:e...Shit!! Inte bra. Än så länge har dagen rullat på som den ska, men vi har fortfarande hela kvällen kvar. Kaja kommer hit ikväll då vi ska dricka lite, snacka lite skit, spela guitar hero (som hon tjatade om att hon ville göra sis hon var här, så vi lovade att vi skulle göra det nästa gång), och kanske eventuellt gå ut. Vad som helst kan ju hända!

- Man kan dö av matförgiftning (Dave lagar mat ikväll....på fri hand..utan recept) Should I be worried?

- Man kan halka i duschen och bryta nacken.

- Den coop-märkta vodkan vi köpte ser inte helt säker ut...hembrännt frågetecken..

- TV:n kan explodera när vi spelar guitar hero....vi får glassplitter i ögonen och hela huset brinner ner...

- Och om vi nu går ut ikväll så kan allt möjligt hända....tar nog taxi både dit och hem i sånna fall...eller vänta lite.............hmm, stannar nog hemma ikväll =S



Kommentarer
Postat av: Erika

usch vad positiv du är haha. Det är nog bäst du går och lägger dig under täcket..fast akta så att du inte snor in dig och kvävs av det!

2009-02-13 @ 17:54:13
URL: http://whatshappeningtome.blogg.se/
Postat av: Annika

hahahaha vad roligt :P fredag den 13e är min lyckodag, då tog jag körkort!! hehehe.

hoppas ni får roligt ikväll!

2009-02-13 @ 18:02:19
URL: http://annikaforssen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0