Just another Sunday

Idag har jag inte varit utanför dörren pga det typiska englandsvädret...är troligen därför jag kännt mig som nyvaken hela dagen. Men lite nytta har man gjort under dagen iaf. Jag har tex bokat flyg hem till påsk. Det blir att jag kommer hem den 1a april...två dagar innan jag sticker ner till Italien. Och så har jag bokat tågresan till Stansted med, eftersom det inte går några flyg från varken Liverpool eller Birmingham den dagen. Alltsammans gick på ynka 26 pund. Inte illa för 2 tåg, 1 tunnelbana, och ett flyg, plus serviceavgiften för kortbetalning. Sen har vi även sett över våra gas, och elräkningar och räknat ut vad alla är skyldiga varandra.

Nu tänkte jag förbereda mig inför morgondagens lektion, och sen får jag se vad jag hittar på ikväll. Vi har kommit fram till iaf att ingen av oss egentligen har råd att gå ut på ett tag. Man har ju pengar...men man vill ju inte slösa bort dom på onödiga kvällar ute. Jag sparar hellre dom pengarna till nåt bättre. Då kanske jag kan köpa den där datorn som jag funderar på tex.
Nej det är kanske på tiden att lära sig leva så snålt som en riktig student.

Snackade en stund med mamma och pappa idag. Mamma hade beställt sig två par nya glasögon eftersom Viktor hade ätit upp hennes gamla par. Dom hade rensat ut det mesta i farfars hus nu iaf...nu är det bara möblerna kvar tydligen. Kan inte fatta hur mycket skräp dom samlat på sig under åren...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Pratade just med Annika och fick henne att boka samma flyg som dig hem till påsk, blir perfekt att hämta er båda två samtidigt

2009-02-15 @ 20:39:22
Postat av: Hanna

Haha där ser man! då slipper jag ju flyga ensam!! Gött

2009-02-16 @ 01:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0