Pancake day vs. Fettisdagen

Såg precis att idag var det ju fettisdagen hemma i svea rike, men inga semlor blev det för min del det här året heller. Istället är det pankaksdagen här i Uk idag. Men inga pankakor blev det heller....orkar inte stå och steka...det är bara jobbigt. 

Nu på kvället bestämde vi oss för att gå ner till River Dee för att se om vi kunde se den gröna kometen Lulin, men det var aldeles för molnigt, så vi gav upp med att titta upp i himlen och tog en låååång promenad längs floden istället. Kom precis hem, och dricker min 4e kopp te för idag. Det är inte klokt vad mycket te man dricker när man bor med en britt...ändå så är 4 koppar inte så mycket...brukar bli många fler.

Ledig imorgon och på torsdag då...det är dansträning imorgon, men jag vet inte om jag vågar gå...jag ligger typ 3 danser efter nu för jag har inte kunnat träna på flera veckor. Får se om jag går, eller om jag går till gymmet eller nåt istället. 
På torsdag så ska jag, tess och dave åka ner till dave's morsa och hennes sambo och övernatta där. Det blir kul, dom är coola och snälla.

Nej, det får duga för idag...inte ett så roligt inlägg kanske...men det är allt min hjärna klarar av just nu..

Kommentarer
Postat av: Annika

jag fick pancakes :D

fast jag hade hellre käkat semla. lätt.

2009-02-25 @ 15:57:25
URL: http://annikaforssen.blogg.se/
Postat av: Erika

Du är duktig som bloggar oftare iaf :) Och förresten måste svenskaläraren i mig påpeka att Pannkakor stavas med två N på svenska haha..du glömmer dig syster

2009-02-25 @ 17:38:02
URL: http://whatshappeningtome.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ojdå, hehe det är inte lätt när man växlar språk hela tiden. Det blir bättre när jag kommer hem igen.

2009-02-25 @ 20:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0