Rädd

Annika höll på att skrämma slag på mig nyss. Hon skickade en bild utan att berätta bakgrunden och orsaken till den. Jag blir ju orolig om du gör så syster! Aja, nu har jag tagit reda på orsaken, och det var inte så illa som jag trodde. Skönt.

Idag har jag pluggat som fasen, skrivit halva min upsatts nu, 1200 ord. Sen hann jag med att ta en snabb kopp choklad med Maggie innan min conference lecture. Det enda vi gjorde där var att gå igenom programmet för konferensdagarna nästa vecka samt dela upp de uppgifterna som vi måste göra under konferensens gång. Jag fick uppgiften att på tisdagen sitta längst fram och spela in konferensen med en tape recorder. Ganska så simpelt jobb...bara att trycka på en knapp. Efter lektionen gick jag till Brian och fick reda på resultatet av gruppresentationen vi gjorde förra månaden. Jag fick 70% vilket är en first (högsta betyget). Så jag är ganska så nöjd faktiskt. Chester uni är kända för att vara snåla med betyg...så 70% är ganska svårt att få. 

Aja, imorgon sticker vi till Daves morsa och hennes sambo i Wales. Och så kommer vi hem igen på söndag. Det blir nog trevligt, hans familj är snälla.

Dagens citat:
Av Dave

Vi sitter och tittar på Van Helsing. Tess frågar Dave varför dom elektrifierar Frankenstein's monster.
Han försöker förklara att det ska väcka bebisvampyrerna som är i kukongerna.
I bild kommer dom slämmiga och äckliga kukongerna.
"There we go.....baby stuff"

Det passade bara inte in på min och tess' bild av 'baby stuff'

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ber om ursäkt över den dåliga grammatiken och stavningen...antar att min svenska tagit lite stryk med tiden..

2009-02-28 @ 10:45:43
Postat av: Annika

sorry att jag skrämde dig,men jag pratade med adam på skype och då kan man inte skriva samtidigt på msn och så för då bryts kontakten ibland. och när du ringde så kunde jag ju inte svara för jag pratade ju i andra luren.

jag tänkte att du nog fattade att du kunde snacka med challe istället :P

2009-02-28 @ 13:03:21
URL: http://annikaforssen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0