Still alive

Jag klarade det! Ingen av mina farhågor gick i uppfyllelse igår, utan vi hade en trevlig kväll, jag, tess, dave och kaja. (var antagligen för att vi aldrig öppnade den där vodkan som ser ut och vara coop's egna hembrännt)



Vi Spelade först en massa guitar hero hemma i lägenheten och tog oss ett par drinkar. Sen runt 10-snåret så tog vi taxi ner till Telfords där det var ett live-band som spelade lite rocklåtar. Strax efter att bandet slutat spela så åkte jag, tess och kaja hem, medans dave stack vidare till Rosies för att dansa lite. Klockan var runt halv 1 nånting när vi tog en taxi hem. 

Idag blir det bara en slappardag antar jag..ska väl börja plugga lite smått antar jag....men orka!!! Bli nog att man tramsar runt på nätet en del..som vanligt....vilket liv man har.

Nej det blir inget med att fira alla hjärtans dag iaf. Varför ska man fira det när man är singel?? Så istället sitter jag här och äter choklad framför datorn....förskyld är man med...suck...det är inte lätt ibland. Tur är iaf att jag åkte hem relativt tidigt igår och att jag inte drack så mycket. två glas strongbow och ett glas cider hemma, och en kopparberg på telfords. Så man slipper iaf bakfyllan idag, till skillnad från Dave.

Kommentarer
Postat av: Annika

hahahaha.. är dave bakis? trodde inte han blev bakis :P

nu ska jag och challe kolla på filmer heeeela dagen!

2009-02-14 @ 15:27:52
URL: http://annikaforssen.blogg.se/
Postat av: Hanna

hehe...nej just det...han "är fortfarande full"

2009-02-14 @ 15:34:25
Postat av: Erika

Ja den vodkan ser lite suspekt ut..

2009-02-14 @ 15:56:35
URL: http://whatshappeningtome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0