The sea!

I lördags var det Ann Summers Party i annikas lägenhet. Jess jobbar för dom. Det var som alltid trevligt, och för första gången så vann jag faktiskt något. Jag vann en ask choklad i en ritartävling. Efter att Partyt var slut, så drog vi ner till the Union där vi spenderade resten av kvällen. Det var en helt ok nattklubb...det jobbiga var bara att det var så stort..det var väldigt lätt att tappa bort varandra. Men nu har jag ännu en gång bestämt mig för att inte gå ut så ofta...På måndag börjar mitt hälsosamma liv igen.









Igår så tog jag och Annika en promenad ner till the beach i det fina vädret. Det var jättefint och vi tog lite kort, letade fina snäckor och åt lunch på ett café/restaurang som vi hittade på vägen. Vi filmade när en svävare åkte i land, annika hittade en död krabba och en fin snäcka, och vi såg 4 stycken fina boxrar under dagen, en vit, två gula och en tigrerad. Jag kom på att jag vill ha min Hugo här nu...

Challe och Monica vill att vi ska hänga med dom på bio senare på eftermiddagen, men jag och annika beslöt oss för att stanna hemma och glor på film istället. Det blev att vi såg på Cry baby med en ung Johnny Depp. Ganska så rolig faktiskt. Under helgen så har vi hunnit med att gå på bio två gånger. Och vill ni se en riktigt rolig komedi så ska ni definitivt gå och se Role Models. Det var länge sen jag skrattat så mycket på bio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0