Tillbaks till vardagen

Det var så skönt att vakna imorse när det kändes som att klockan var 11...man väntade lite med att kolla på klockan för att man inte ville veta vilken sömntuta man är...men till slut kollade jag på klockan och upptäckte att klockan bara var halv 9...så jag låg kvar i sängen i en halvtimme till under det varma täcket innan jag gick upp. Efter frukosten så följde jag med Dave ut på en promenad ner på stan i det fina vädret för han behövde gå lite ärenden. Det var riktigt gött med en lång promenad i solen.

Resten av dagen har jag bara surfat runt på nätet, pratat i telefon med erika (lääänge) och umgåtts med tess och dave (såg bla på två avsnitt av Lost) 

Imorgon är det Sports day på skolan med lite olika lekar och sånt, och jag ska vara med och tävla för Push it! (Street dance-laget) Det blir nog roligt hoppas jag. Vad jag har hört via ryktesvägar så ska det bli tävlingar som typ ägg-på-sked-staffetten och sånt. (Fast jag vet inte än vilken tid det faktiskt börjar...kan kanske vara ett problem??) På kvällen blir det nog utgång, för skolan anordnar nåt för den här eventen. Jag vet att jag sa till annika att jag inte skulle gå ut på ett tag...men man måste ju ställa upp för sitt lag. 

Nu har jag NÄSTAN övertalat mig själv att byta dator tills nästa år...kanske tom innan sommaren. Beror på hur min budget kommer att se ut dock. Har kollat runt på datorer och externa hårdiskar idag, eftersom jag misstänker att min externa inte funkar som den ska....eller att den inte funkar alls. Hur som helst så måste jag nog skaffa en ny eftersom adapten till min har försvunnit, och det kan vara rätt så svårt att hitta en adapter som funkar till min lite äldre version av hårdisk. Har kollat på sånna där små passport harddrives som är perfekta när man reser mycket.

Aja...vet inte vad jag ska göra nu...men jag kommer inte på nåt kul att skriva..

Kommentarer
Postat av: Challe

Haha, klart du ska gå ut Hanna! Man lever bara en gång! (Antagligen, och gör man det inte så bör man leva som om det vore så för man vet ju faktiskt aldrig!) Haha! :D :D :D Hade skoj med dej på dansgolvet i lördags! woop!

2009-02-11 @ 00:50:51
URL: http://cizzim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0