Trött efter att ha gjort ingenting

Nehe...det blev ingen sports day idag, för det var inte tillräckligt många som ville vara med och tävla, så vi fick inte ihop något lag. Ingen utgång blev det ikväll heller..så jäkla trött..funderar faktiskt på att gå och lägga mig snart. 

Under dagen så gjorde jag inte så mycket...jag gick in till tescos för att fylla på mitt skafferi lite...hade typ ingen mat hemma.
Men jag snackade med andrea i typ en timme på telefon innan. Det var längesen nu som jag snackat med den tjejen. Hon var hemma i templet för hon hade jobbat på dagiset och skulle göra det igen imorgon bitti....så hon sover hemma i huset över natten. Det är lite roligt tycker jag =)

Imorgon bär det ju av till York...det blir nog kul tror jag. Jag får la hänga med tyskarna eller nåt under dagen då tess inte ska med...hon håller på att ta ett datakörkort istället. Den lilla svikaren ;)

Nej, nu ska jag krypa i säng...ska ju upp relativt tidigt imorgon. Ska vara i skolan kl 9.15.

God natt med er!

Kommentarer
Postat av: Annika

surt att det inte blev någon sportsday.

haha.. jag såg vad du skrev om mina fina teckningar i min blogg. hehe.

försökte lägga upp bilder på facebook sen du var här.. me njag lyckades bara lägga upp 2 sen la allt av. vägrar ladda upp fler.. dumma facebook.

2009-02-13 @ 17:29:42
URL: http://annikaforssen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0