Craig, vakna för fan!

Vi har lite smått panik på Craig i min grupp. Vi ska ha en presentation på 1 timme på fredag som är värd 25% av vårat betyg i det ämnet, och Craig har inte ens börjat med sin del av arbetet. Jag och Rachel träffades idag innan lektionen för att sätta ihop våra slides till power pointen...men var Craig där? Negativt! Aja, han har lovat att han ska vara klar tills på torsdag då vi ska gå igenom hela presentationen alla i gruppen tillsammans. Och han gav mig skjuts hem idag med, så jag kan inte vara arg på honom längre...tycker bara att det är dålig stil.

Nu sitter jag och synkar ner lite musik från ett antal skivor som jag fått låna av Dave innan han ska slänga dom. Mest gamla klassiska skivor som man inte lyssnat på på åratal typ. Får se om det är nåt att ha.

Jag snackade en lång stund med min kära syster nere i Pompey i morse. Vi planerade upp vad vi ska hitta på under den helgen jag är där. Jag åker dit fredagen den 6e feb, och åker hem på måndagen därefter. Vi planerade upp bla lite shoppingtid, sightseeing (typ) Ann Summers party och ev utgång därefter. Låter som att det blir en trevlig helg.

På onsdagen efter att jag kommit tillbaka till Chester (under studieveckan) så har vi en sportdag på skolan då jag ska vara med och tävla för danslaget. Det blir typ nåt femkampsaktigt med bla ägg och skedrace mm. Kul kommer det bli iaf. Sen dagen efter bär det av till York, då den internationella gruppen på skolan anordnar en gratis resa dit över dagen. Why not liksom? Kanske tom träffar på Tranås när man är där. Han pluggar ju där. Ska bli kul att få se York eftersom att Chester ofta blir jämförd med York för att dom är så lika historiskt sätt.

Ja, annars händer det väl inte så mycket idag. Dave kommer hem imorgon, så det är väldigt lugnt och tyst här..och det har blivit mer kaffe än te idag...undrar varför? =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0