Datalektion nr 3

Nu sitter jag i datasalen längst upp i Binks och har en lektion som jag haft redan haft TRE gånger under det här läsåret. Det jobbiga är att jag måste vara här ändå. Och eftersom jag redan kan allt om hur man söker efter kursliteratur på nätet, så tänkte jag att jag kunde passa på att skriva ett litet inlägg istället =)

Bara en ynka timme klar nu till att jag kan gå hem...

Jag hade en ganska bra helg. I lördags så gick jag, tess och dave på bio i Cheshire Oaks. Vi åkte dit för att se en 3D-film som heter Bloody Valentine. Vi kom dit vid kl 9, men den första föreställningen var redan fullbokad, så vi fick vänta till nästa föreställning som inte var förrän 11.45. Men det gjorde ingenting för vi gick till bowlingarenan och spelade biljard ett tag, och sen gick vi till en pub och drack lite drinkar. Filmen var bara shit och man fick ont i huvudet av 3D-effekten, men vi hade en bra kväll i alla fall. Gött att göra nåt annat än att vara hemma eller gå ut i Chester.

Jag och Tess får tydligen vara ensamma hemma i ett par dagar nu eftersom Dave ska åka hem till mamma ett tag för att träffa några av hans släktingar.

Kan inte fatta att jag bara har 6 vanliga veckor kvar i skolan. Om 2 veckor har jag en studievecka, då jag åker ner till Annika och Charlotte i Pompey över helgen...Sen har jag ett par veckor i skolan (varav en helg jag kommer att spendera i Sunderland då jag tävlar i street dance), och sen har jag en revision week veckan innan påsklovet, sen har jag lov i 3 veckor, sen har jag 2 veckor med exams (har bara 2 ynka exams), och sen börjar min praktikperiod i Jönköping...och efter det är det ju sommarlov =) Woop Woop!!! Kommer att gå fort som fan!

Jobbigt att skriva ett svenskt inlägg på ett engelskt tangentbord..men då går ju tiden snabbare i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0