SU, Revs and Brannies

Det var tänkt att jag skulle plugga hela dagen idag, men jag kan inte göra så mycket mer än att läsa, för jag väntar på att Claire ska maila över power point-presentationen till mig så att jag kan lägga in mina slides där. Så det får väl bli imorgon eller nåt skulle jag tro. 

Igår var jag ledig som vanligt, så jag chillade fram tills typ 2 då jag drog ner på stan och shoppade lite. Sen kl 4 stack jag till uni för att dansa. Vi gick igenom dom 2 rutinerna som vi ska använda i tävlingen i mars. Då bär det av till Sunderland som ligger inte så långt ifrån Durham och Newcastle. Vi ska dansa till en mix av 'Die another day' och 'low'. Dom här rutinerna är mycket svårare än dom vi använde i tävlingen i Durham. Vi har inte filmat nåt än..men det kommer nog så småningom när vi lärt oss rutinerna ordentligt. 

På kvällen stack jag, tess och dave till the SU för att möta upp med Lauren och hennes polare. Det var Lauren's 21-årsdag, och temat för kvällen var fotboll. Jag och tess målade svenska flaggan på våra kinder istället, för jag håller inte på nåt fotbollslag, och jag vill inte bli ihjälslagen heller (det kan ju vara lite känsligt med fotbollslag) Så istället supportar jag mitt land =) Efter att ha tagit en pint öl där så tog vi alla taxi in till stan och gick in på Revolutions, där vi stannade ett bra tag. Så småningom gick vi vidare till Brannigans. Det var en bra kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0