Vecka 1- klar

Nu har första veckan gått då. Så skönt att den är över, det har varit så mycket den veckan så det är inte klokt. Har varit tvungen att spendera nästan all min fria tid till att plugga. Men nu är jag klar med allt utan presentationen som är om tre veckor. Skulle egentligen ha haft den nu på fredag, men min grupp övertalade Brian om att flytta oss till sist =) Inga deadlines har jag heller förrän i mars.

Sen håller min dator på att fucka sig totalt. Jag har bara brottats med virus hela veckan...Jag har alla anti-virus och spyware som jag behöver..men ändå släpps virusen igenom. Så himla trött på Vista nu...innebär bara problem, och man måste installera om datorn titt som tätt....Ska nog byta dator i sommar ändå?

Dave är inte hemma i helgen då han är och hälsar på sitt ex, och hunden som dom skaffade ihop, i Norwich. Så ikväll tar vi en tjejkväll tillsammans med emma och maggie. Det lär bli trevligt.

Skönt för annika att hon kan åka hem under hennes studievecka..sen är det bara 2 veckor sen kommer jag =)



Kommentarer
Postat av: Challe

Vista är crap. Köp en mac =) haha

2009-01-11 @ 19:10:37
URL: http://cizzim.blogg.se/
Postat av: Mamma

Antar att du hittade din recovery skiva eftersom du inte ringt tillbaka, men skivan från Dennis har ännu inte kommit. Du kan ju prova att ladda ner open office annars, är tydligen många som bara har det istället för riktiga officeprogram. Vet inte hur kompatibelt det är dock med att öppna på olika datorer o så

2009-01-11 @ 20:04:31
Postat av: Erika

Vad fint du gjort det Hanna. Skriv ett inlägg nu med.

2009-01-18 @ 20:17:21
URL: http://whatshappeningtome.blogg.se/
Postat av: Annika

fin din blogg är. men kommentarerna går ju knappt att läsa. och när du ändå höll på att ändra design så kunde du ju passat på att skriva ett inlägg med :)

2009-01-19 @ 13:22:12
URL: http://annikaforssen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0