Återträff

Det var riktigt trevligt hemma hos emma i uppåtgränna igår kväll. Jag, emma, andrea och annika åkte dit redan vid klockan 5 för att chilla, spela kort och förbereda maten tills dom andra kom. Vid 7-tiden så kom amanda och ronja. Det var riktigt kul att träffa ronja igen då vi inte setts sen i 9an tror jag. Vi lekte med tanken av att fixa en liten återträff med högstadieklassen. Tvivlar på att det kommer att hända, men det skulle vara riktigt kul om det blev av hehe. Aja, vid 10 så åkte jag upp till berget för att hämta resten av gänget, men dom hade haft en helt sjuk dag så dom var ändå inte klara när jag kom. Jag hjäpte till med det sista av stängningen och strax innan 11 så kunde vi låsa stället och dra tillbaka till uppgränna. erika var så trött att hon inte hängde med, och det gjorde inte heller sanna, vican eller nirro. Men resten kom med. Bea kom med vilket var en glad överraskning. Jag har lärt mig att älska den lilla tjejen. Vi käkade grillspätt och snackade till klockan halv 2 då vi kände att det var dags för refrängen. Så jag, amanda, andrea, bea, challe och annika åkte hem. Det blev en nykter kväll för mig med andra ord, vilket var riktigt gött.

Ikväll blir det jobb igen som vanligt. Det blir Forssén-power med alla systrarna plus emma som jobbar heldag, vican och bea. Det är lite halvkasst väder idag..mulet och regn. Så det blir nog betydligt lugnare idag. Tycker så synd om nirro som jämt lyckas pricka in att jobba på alla fina dagar, och jag jobbar alla lugna dagarna. Stackarn skärde sig illa på den nya kniven igår med...den är sjukt vass, och vi har båda kommit överens om att inte använda den nåt mer..bara till att skära kartonger så att den slöas till lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0