Pik

Efter begäran av en särskild familjemedlem så loggar jag in på bloggen för att skriva några små rader. Det var en upptagen men trivsam dag på jobbet idag. Jag, challe och annika jobbade från klockan 9 imorse, vi ringde till emma vid 11 och sa att hon inte behövde komma klockan 12 utan vi kunde ringa henne om det blev mycket att göra. Det rullade på bra fram till klockan 2, men sen fick jag slå en pling till henne. Som tur var så stannade tompa och diskade enda fram tills 3 då bea kom, så någon panik blev det aldrig. Nu har jag kommit hem efter att ha lämnad Caddyn hos tompa och vart på systemet en sväng. Det var många olika planer att välja mellan ikväll..men det blir den vanliga rutinen. Lite vin på erikas balkong med gänget och sen drar vi vidare till amalias där nico, robin, ingrid och tess kommer hålla till. Det var först tänkt att jag skulle hänga med annika och adam till piren i jönköping, men vi bangar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0