Results

Ibis har varit nere hela dagen idag, vilket sög en aning eftersom det var idag som slutbetygen publicerades...så efter att jag fick gå hem redan klockan 4 istället för klockan 9 så kämpade jag i drygt en timme med att försöka loada sidan. Jag vet att det inte hjälper ett skvatt att uppdatera sidan typ en gång i minuten...men rätt som det är så måste det ju funka right? Jaja, det gjorde det inte den här gången, utan jag gav snart upp och såg på en film med annika och adam istället..sen stack vi till erika och spelade chicago med erika, emma och andrea. Det var mysigt och vi satt länge uppe och snackade. Nu direkt när jag kom hem kom jag på att ibis borde funka nu, så jag startade upp datorn ännu en gång. Hjärtat började öka takten något då jag var övertygad om att jag failat nån kurs...om inte fler. Jag var tom beredd att hoppa av skolan om det gick för illa. Jag tänkte att OM jag inte kommer vidare till sista året så hänger jag på erika till australien i ett par månader...Men det blir inget Australien, för JAG KLARADE ALLA KURSERNA!!!! Så himla lättad. Jag failade tydligen på en av sluttentorna, samt en uppsats i research methods...men eftersom jag fick lite bättre i andra kurser så kompenserades det till godkänt. 

GRATTIS TILL MISS HANNA FORSSÉN, 3rd year student!!!!!! Jävlar, nästa år ska jag plugga som jag aldrig pluggat förut! Nu vet jag på ett ungefär inom vilket område jag vill inrikta mig, samt att det 'lossnade' för mig under examveckan då allting helt plötsligt makade sense och jag kunde se en koppling mellan kurserna vi läst under de här två åren, alla olika filosofiska teorier, kopplingen till media, krimonologi, historia, geografi och globala studier.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis så mycket/P

2009-07-07 @ 13:52:07
Postat av: Challe

UPPDATERA!!!

2009-07-21 @ 23:27:33
URL: http://cizzim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0