Snabbshopping

Imorse upptäckte jag att jag akut måste dra in till A6 då min mobil fuckade upp sig. Knapparna slutade funka. Så jag och Annika drog in till stan en snabbis. Jag hade hoppats att dom skulle säga att jag fick byta ut telefonen mot en ny...men nej, den skickades in på service så jag får igen den om ca 2 veckor sa dom. När vi ändå var där så passade vi på att shoppa lite..det blev mest kläder till jobbet...svarta leggings, ett långt svart linne samt ett hårband som jag kan ha istället för dom där fula kepsarna. Jag köpte också en svart basker som jag så länge velat ha..men som jag aldrig passat riktigt bra i..men jag hittade en som var perfekt. En lila plattång köpte jag med eftersom min gamla är trasig. 

Ikväll hade vi tänkt att hela Kaffestugangängeti skulle dra hem till Emma i uppgränna för att grilla lite. Det blir nog trevligt som vanligt, men jag håller mig borta från vinet ikväll. Kan vara skönt att ta en vit vecka efter utgången som var i helgen hehe. Så efter 4 nån gång så ska vi som är lediga ikväll mötas upp för att handla lite mat och dra upp till uppgränna och förbereda lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0