Weirded out

Var ju ett bra tag sen jag bloggade nu, ber om ursäkt för det. 
Praktiken går bra, och jag har kommit in i gänget ordentligt...nästan synd att det bara är en vecka kvar. Kommer speciellt att sakna Markus, Magnus och Malin aka ungdomarna.

I helgen blir det till att jobba som vanligt, men jag får iaf ledigt imorgon fram till 4...alltid nåt. Sen kommer ju mamma och Annika hem imorgon kväll/natt..Tompa hade ju tänkt fira att det gick så bra på mors dag, men det verkar inte lyckas bli av innan dom andra kommer. Han tänkte ju bjuda oss på den där champagnen han köpte åt oss. Aja, inte mycket att göra åt det, får väl prospona det till senare.

Nej jag har inget kul att berätta känns det som, så jag ska inte tråka ut er med ett tråkigt inlägg, så istället lägger jag upp ett roligt youtube-klipp som Malin visade mig och Markus på fikapausen:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0