Berg-o-dalbana

Jaha, nu är tess och dave ihop igen då. Snacka om att det går upp och ner för dom...igår var det definitivt slut och tess var helt nere och arg..och nu är allt tydligen jättebra mellan dom. Har inte riktigt bestämt mig för vad jag tycker om att dom blivit ihop igen...så länge det funkar så är det bra antar jag. 

Igår tog jag och tess en tjejkväll ute på krogen utan dave för han gick ut på eget håll. Vi blev snabbt uppraggade av två snygga killar på revs, och eftersom tess var singel då, och trodde att det var slut för alltid, så hängde vi med dom till Rosies. Det blev en riktigt trevlig och avslappnad kväll..ingen av oss drack nåt särskilt mycket, och det gjorde inte killarna heller för den delen. Så vi satt mest och snackade hela kvällen. Tess snackade med Phil som hon tyckte var snyggast, och jag snackade med Simon som jag tyckte var snyggast. Och precis när Phil kysste tess så kom Dave in i rummet och såg vad dom gjorde. Pinsamt!! Men det gav honom tydligen en tankeställare, så nu är dom ihop.

Idag har jag bara varit hemma och pluggat hela dagen, men snart blir det till att sätta på radion, för det är andra semi-finalen mellan HV och Frölunda. 

Kommentarer
Postat av: Erika

Usch vad krångligt det verkar vara när de inte kan bestämma sig.. Inte kul för dig jue..

2009-03-22 @ 21:01:47
URL: http://whatshappeningtome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0