Bortskämd för en helg

Hemma igen...men helgen har varit riktigt skön då vi åkte och hälsade på Dave's mamma Brenda och hennes sambo Rodney som bor i Ellesmere. Ellesmere ligger precis vid den Walesiska gränsen (på den engelska sidan som tur är=)) men igår så åkte vi in i Wales för att komma till en liten finfin by som heter Llangollen (chlangochlen med tyskt utal) Och på kvällen bjöd dom oss på en pubmiddag i Ellesmere, som dom gjorde sist vi var där ;). Idag så tog jag och tess en lång och härlig promenad runt i Ellesmere med Brenda, då det är strålande och värmande solsken ute idag. När vi kom tillbaka så lagade hon lunch till oss, och sen chillade vi i huset tills dess att  vi fick skjuts hem till chester på eftermiddagen.

I veckan så har vi våran conference week...så det blir nog ganska så slappt. Har bara min uppsatts att skriva klart tills på tisdag...men jag har ju redan skrivit halva, och jag ska jobba på den ikväll...så det blir nog bra.

Måste tvätta idag med....och handla mat....It never ends does it?

Kommentarer
Postat av: Annika

Nope, it never ends... jag måste också tvätta, och fixa käk på nåt sätt. hehe.



och skriva en uppsats.



ska bli skönt att komma hem och bli lite bortskämd med sånt iaf :)

2009-03-01 @ 17:36:07
URL: http://annikaforssen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0