Confessions of a Shopaholic

Kom precis hem efter att ha varit på bio med dave, tess och martha, vi så confessions of a shopaholic. Och jag måste nog säga att det nog var lite för mycket chic flic även för mig. Men tess och martha gillade den, till skillnad från dave som kände sig lite smått bögig av att vara den enda killen i salongen. Men den gav oss alla en rejäl tankeställare när vi insåg att vi kanske är lite av shopaholics...Dags att ta tag i sparandet på allvar nu.

Fick precis ett meddelande från Sandra (Annika vet vem det är nu =P) och vi bestämde att vi ska träffas nästa lördag och ta en vinare och snacka lite skit. Det var riktigt länge sen jag träffade den damen nu, så vi har nog en hel del att ta igen har jag en svag känsla av. Ska bli trevligt, då har jag nåt att se fram emot medans jag väntar på att få åka hem. 

Dave och Tess har nu blivit ihop på allvar.

Så from onsdag så är det bara jag och dave hemma i en vecka då tess åker hem nu på onsdag...så då kan det ju sitta fint med en tjejkväll full med tjejsnack och skvaller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0