Exams

Nu har jag fått tiderna för mina två exams, så nu återstår att kolla på flyg tillbaka till chester efter påsk, och flyg hem efter exams.

  • 24/4 kl. 9.30-11.30 The sociology of health, disease and medicine
  • 28/4 kl. 9.30-11.30 The shaping of society
Sen så måste jag göra mina kursval inför nästa år. Dom två kurserna jag måste ta är:
  • Advanced social theory, 20p
  • Dissertation, 40p
Jag måste välja tre ämnen av fyra möjliga för att få ihop mina 120 p...dessa 4 är:
  • Social change and social movements, 20p
  • Globalisation in question, 20p
  • Debates in sociology, 20p
  • Contexts of communication, 20p
Jag ska definitivt välja de två nedersta..men jag har inte bestämt mig för vilken mer det kommer att bli. Ska läsa igenom kursplanen mer och se vem som lär ut dom...Har Peter Cox ett av dom så är valet enkelt...vill helst slippa honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0